"Los niños no son el futuro porque algún día vayan a ser mayores, sino porque la humanidad se va a acercar cada vez más al niño". Milan Kundera

miércoles, 30 de abril de 2014

Miquel Desclot



 Hola gent menuda i no tant menuda!!!

Avui us presento a un amic meuuu...,

sí, sí, dellonsis, com es diu, ai!, quina memòria que tinc, de cuc!, bé, es clar, és que sóc un cuc, el cuc Eloi!!!, i us presento en:

Miquel Desclot, el poeta:
 

                                           






I un dels seus llibres:     





                     Més música, mestre!



l·lustracions: Fina Rifà.
Ed. La Galera, 2001

Per a nens a partir de 8 anys fins a l'infinit....!!!






Miquel Desclot, neix a Barcelona el 1952, durant mes de vint anys, ha estat vinculat profesionalmente al món de l’educació, en particular a la Universitat (a Bellaterra i a Durham). Actualment, viu del tot lliurat a la seva vocació literaria, i ja només es dedica a l’educació dels seus dos
fills, la Clara i l’Eloi.

                   
                        Música, mestre!

                         Crida de l'orquestra
 
 
Som som som els instruments
de l'orquestra, de la pila!
Tenim ganes de barrila
i d'alçar-vos dels seients.
Som l'orquestra! Som la pila!
Som la flor dels instruments!
 


 
 
Violí
 
 
A mi no em ve d'aquí
tocar demà o ahir,
jo sóc un violí
que sona perquè sí
en si.
Gonyí-gonyí-gonyí.
 
Aquest que em grata així
es creu un serafí,
però és un assassí
que em fa, per treure un mi,
sofrir.
Gonyí-gonyí-gonyí.
 
 


 
 
                                       Flauta


M'ofego: aire, aire!
que no me n'entra gaire,
que no me n'entra, no.
 
L'hi tiro o no l'hi tiro?
 
Em diuen flautejaire,
però no flauto gaire,
però no flauto, no.
 
L'hi tiro o no l'hi tiro?
 
 
 
 
 
Arpa
 
Jo sóc una princesa
de cabellera d'or
que espera l'escomesa
d'un mal drac sense cor.
 
I he fet una promesa
que si me'n salva algú
m'hi caso amb rapidesa,
mal que sigui un zulú.
 
Ai, quina bestiesa!,
me'n salva aquest timbal,
sense ombra de noblesa,
que m'eixorda:
 animal!
 
 
 


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario